De laatste loodjes

Gepubliceerd juni 22, 2012 door sylvialodder/ Syl's Treasures

Zo deze week zit er ook alweer op. Het gaat nu heel snel. Afgelopen donderdag de avi toetsen van lezen afgenomen. Ik ben heel trots op mijn klas. Het leesniveau is heel hoog. Ze hebben op 1 na allemaal het gewenste niveau of hoger. Een aantal hebben al het leesniveau van een leerling in groep 5 en 6. Zo goed heb ik het nog nooit gehad.
Ook heb ik deze week te horen gekregen dat ik groep 1-2 krijg volgend jaar. Dat zal wel weer even wennen zijn. Vooral nu ik een groep 3 heb met een heel hoog niveau. Maar dat gaat wel lukken. Ik heb er zin in. Ik ben benieuwd wat het komende jaar zal brengen!
Nu nog even alle rapporten maken, alle documenten in orde maken en zorgen dat de overgang soepel verloopt. Nog een hoop te doen de komende week, maar daarna kan ik mij gaan voorbereiden op de kleuters

Geef een reactie

