Wat een dag!

Gepubliceerd mei 29, 2012 door sylvialodder/ Syl's Treasures

Zo hoe bedoel je hectisch. Vandaag kwam de schoolfotograaf. “Juf, wanneer gaan we op de foto”, ‘Juf mogen we al’, Juf, hoe laat zijn wij aan de beurt?’.  Zelf kon ik hier ook geen antwoord op geven. We zouden op gehaald worden, wanneer groep 3 aan de beurt was. Rond half 12 was het dan eindelijk zover. Ze staan er allemaal op, maar ja de klassenfoto moest ook nog, die moest s’middags. Om 13.00 uur natuurlijk dezelfde vragen over de klassenfoto. Gelukkig waren we rond half 2 aan de beurt.  Daarna lekker naar huis en nog even mijn paper voor Uitdagend ontwerpen bekijken en de laatste kleine wijzigingen aanbrengen. Nu heb ik hem ingestuurd. Ik hoop dat hij goed is. Dan kan ik mij nu gaan focussen op de assesments.

Geef een reactie

