mijn worsteling

Gepubliceerd mei 8, 2012 door sylvialodder/ Syl's Treasures

Daar zit ik dan weer, vakantie bijna voorbij en natuurlijk ben ik niet zover gekomen als ik gehoopt had. Mede omdat ik natuurlijk weer eens ziek werd. JA het is tenslotte vakantie!! Het vergelijken en bekijken van de verschillende instructiemodellen heeft mij erg veel tijd gekost.  Maar ook het idee hoe ga ik de verantwoording op papier zetten. Wat moet er in, hoe omschrijf ik dit. En vooral hoe past dit binnen de opgegeven pagina’s?  Nog steeds een grote vraag, maar goed dat ondervinden we gaandeweg wel.

Ik ben ondertussen een aardig eind met het op paier zetten van de DCC stappen. Dit scheelt. mijn ontwerp begint ook vorm te krijgen. Hier ben ik best trots op. Ik ben heel benieuwd naar de uiteindelijke reactie van mijn collega’s, de directie en natuurlijk niet te vergeten hoe het ontvangen wordt door ouders en de kinderen. Maar dat duurt nog even. Nu eerst zorgen dat het af komt.

Van de week nog even overleggen met de directie hoeveel weken het moet duren. Ik heb nu een boekje klaar voor 3 weken voor groep 1, maar dit kan nog uitgebreid worden naar 4 weken. Dit is naar mijn idee een mooie periode, zeker omdat de thmea’s 6 weken lopen. Met 4 weken kun je een week na het opzetten van het thema beginnen en een week voordat het thema eindigt stoppen. Maar goed dit moet ik even gaan overleggen.

Nu verder met het boekje voor groep 2. Hier moet nog veel aan gebeuren. En de begeleidende ouderbrief moet ik ook gaan maken. Nog genoeg te doen.

Geef een reactie

