Mijn ontwerpmodel

Gepubliceerd april 22, 2012 door sylvialodder/ Syl's Treasures

Vorige week hebben we de rubrics ontvangen, hij heeft wel 7 pagina’s. Hoe moet ik al deze elementen nu verwerken in een stuk van 10 pagina’s.  Dit wordt mijn grote uitdaging!

Maar weer terug in de boeken. Ook de instructional design models zijn toch wel erg lastig. Vooral het toepasen van deze modelen. Waar moet ik me op richten.  Een keuze heb ik reeds gemaakt, maar hoe omschrijf ik deze keuze en kan ik het zo neerzetten dat de andere modelen minder geschikt zijn, is dit wel zo?  Allemaal problemen waar ik nu tegen aanloop.  Ik ben nu eenmaal geen ster in het op papier zetten van mijn keuzes.

Gelukkig weet ik wat ik wil gaan ontwerpen en heb ik hier  een naam voor bedacht. (voor diegene die het gemist hebben het gaat WOORDENPRET heten) Ik heb de leerlingen van groep 8 een tekenopdracht gegeven om een logo te ontwerpen. Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen. Komt er iets bruikbaars uit? Dit zou ik wel leuk vinden! Op deze manier heeft de bovenbouw meegewerkt aan een ontwerp voor de onderbouw. 

Nu ga ik maar weer even terug naar mijn paper. Is kijken of ik hier mee verder kan. De analyse van de leerlingen en de context moet ik nog bij werken om vervolgens mjn doelen op papier te kunnen zetten.

Wens me maar succes

Oh en suggesties en feedback zijn welkom!!!        Kan ik goed gebruiken.

2 reacties op “Mijn ontwerpmodel

  • Geef een reactie

