De analyse van het curriculum

Gepubliceerd april 5, 2012 door sylvialodder/ Syl's Treasures

Hier mijn analyse van het curriculum van mijn school.

Feedback is welkom!!!

Het curiculum

2 reacties op “De analyse van het curriculum

  • Hoi Sylvia,
    Ik heb je stuk van fb voorzien en er een beoordeling voor gegeven zoals dat de bedoeling was.
    Hopelijk kun je er wat mee? Weet alleen niet naar welk e-mailadres ik het moet sturen. Ik stuur het in ieder geval naar je HR mail.

    Groetjes Marko

    • Hoi Marko

      Bedankt voor je feedback. Hier kan ik zeker mee verder. Het stuk over toetsing kan ik beter omschrijven, dit zijn voor mij vanzelfsprekendheden, maar ik vergeet nog wel eens dat dit niet voor anderen geldt. Mijn doel met deze analyse was om te kijken waar de meeste behoefte aan was. Vandaar het uitgewerkte gedeelte woordenschat.

      Groetjes Sylvia

  • Geef een reactie

